خرید انواع چمن مصنوعی برای فضای پشت بام
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

پروژه چمن مصنوعی پایدار - درباره چه چیزی باید فکر کنید؟
هنگام ایجاد قیمت چمن مصنوعی برای پشت بام ، فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. برای کارآیی و طول عمر مطلوب سرمایه گذاری باید الزامات اساسی تعیین شود. همچنین مهم است که در نظر گرفته شود که در کجا طرح ساخته می شود تا سیستمی که انتخاب می کنید بر اساس محیط اطراف سازگار باشد.

در هنگام انتخاب سیستم های چمن مصنوعی در نظر بگیرید

ایمنی پخش کننده
هدف ، طرحی است که برای پزشکان بی خطر است. در تمام طول سال ایمن است. از عوامل مهم می توان به نرمی و خرابی مناسب ، اصطکاک مناسب که سوختگی را به حداقل می رساند و مقاومت پیچشی مناسب که خطر آسیب را کاهش می دهد ، اشاره کرد.

ویژگی های بازی
یک سیستم چمن مصنوعی باید دارای ویژگی های بازی باشد که یادآور بازی روی چمن های طبیعی باشد. اگر چندین نوع مختلف از کاه را ترکیب کنید ، یک توپ رول و یک پرش صاف تر در سراسر چمن مصنوعی بدست می آورید ، بدون توجه به اینکه توپ به کدام جهت بپیچد.

جنبه های پایداری
با این حال مهمترین نکته این است که تمام قسمتهای سیستم . چمن مصنوعی یک عمر دوام داشته و قابل بازیافت یا استفاده مجدد از مواد هستند. قابل بازیافت مواد به این معنی است که یک محصول می تواند در محصولات مشابه یا جدید بازیافت شود. محصولات قابل استفاده مجدد به معنای امکان انتقال مثلا یک چمن مصنوعی از یک مکان به مکان دیگر است. به عنوان مثال می توان به یک عرصه نخبه اشاره کرد که چمن مصنوعی آن دیگر دیگر بالاترین شرایط را ندارد اما کاملاً قادر به نمایش در زمین فوتبال گسترده است.

چمن unisport

یک چمن مصنوعی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که با هم باید تمام نیازها را برآورده کنند
یک سیستم چمن مصنوعی شامل چندین م differentلفه مختلف است که در کنار هم پایه ای برای نیازهای عملکردی هستند که برای ایجاد یک سطح خوب بازی ضروری هستند. ترکیب اجزا به شرایط لازم برای بازی های فوتبال ، شرایط جغرافیایی و محیط پیرامون ، الزامات پایداری و سازگاری با هرگونه گرم شدن و تخلیه بستگی دارد.

چمن مصنوعی سیستم unisport سیستم

جنبه های محیطی هنگام انتخاب چمن مصنوعی
هنگام انتخاب سیستم انواع چمن مصنوعی ، برای یافتن راه حل های پایدار و جایگزین هایی که از محیط زیست محافظت می کنند ، فاکتورهای مختلفی باید در نظر گرفته شود ، در عین حال همه شرایط و ضوابط مربوط به ایمنی بازیکن و ویژگی های بازی را برآورده می کند. قبل از اینکه یک چمن مصنوعی جدید ساخته شود یا یک زمین قدیمی جایگزین شود ، باید عوامل زیر را بخاطر بسپارید:

پر کردن محیط زیست
پشتیبان PU به جای پشتوانه لاتکس (SBR)
الیاف پیچ خورده به جای ریسمان (نخ بسته بندی)
تله گرانول در چاه های آب طوفان برای جمع آوری مواد پر کننده ، مواد آلی و غیره
در صورت نیاز برای ایمنی بیشتر فیلتر گرانول را انجام دهید
برای جلوگیری از افتادن مواد پر از زمین ، دور زمین را بچرخانید
سطوح آسفالت با اندازه مناسب در اطراف طرح برای جمع آوری پسابها ، به عنوان مثال ، برف روبی
ایستگاه های مسواک زدن در کنار زمین که در آن می توان لباس ها و کفش ها را تمیز و خالی کرد
علائم اطلاعاتی که به رهبران ، بازیکنان ، کارکنان عملیاتی و تماشاگران یادآوری می کنند که مسواک بزنند
عملکرد و مراقبت مناسب از جمله ماشین آلات نگهداری سفارشی

الیاف چمن مصنوعی
در ساخت چمن مصنوعی می توان از الیاف پیچ خورده یا الیاف با نخ ریسمان استفاده کرد. مزیت استفاده از الیاف پیچ خورده به دنبال دارد

    گسترش کمتری از پلاستیکهای ریز ، نخ های اتصال دهنده که شل می شوند
    الیاف پیچ خورده کیفیت بالاتری را در قفل های الیافی فراهم می کند (بیشتر الیاف در تماس با ماده لنگر قرار می گیرند)

چمن مصنوعی unisport infill

پر كردن
Fill با پشتیبانی از تیغه های چمن مصنوعی و دادن ویژگی های بازی به زمین در چمن مصنوعی قرار می گیرد. بسته به اینکه کدام سیستم انتخاب شود ، میزان پر شدن تنظیم می شود. با زمان استفاده از یک طرح ، امکان مهاجرت از طرح وجود دارد ، به عنوان مثال در هنگام برف روبی ، لباس و غیره. از طریق اقدامات پیشگیرانه مانند سطوح آسفالت ، لبه ها ، تله ها و غیره ، مواد پر کننده را می توان بازگشت به برنامه و مقدار مواد جدیدی که باید پر شود به حداقل می رسد. امروزه بسته به الزاماتی که در درجه اول به محیط و ایمنی بازیکن گفته می شود ، چندین ماده مختلف برای انتخاب وجود دارد.

پشتیبانی Unisport از PU
پشتیبان
پشت قسمت زیرین چمن مصنوعی است که با این راهنمایی ها کفپوش مناسب تهیه کنید به آن متصل شده اند. پشتوانه انواع مختلفی دارد ، مانند پشتیبان PU یا پشتیبان لاتکس (SBR). آزمایشات نشان می دهد برخلاف پشتوانه لاتکس (SBR) ، پشتیبانی از PU عملکرد ، کیفیت و چسبندگی بهتری را ارائه می دهد. اتصالات روی سیستم چمن مصنوعی با پشتی PU به عنوان مثال دو برابر قوی تر از سیستم چمن مصنوعی با پشتی لاتکس (SBR) هستند. پشتوانه PU همچنین عملکرد خود را در طول عمر چمن مصنوعی حفظ می کند ، در حالی که از یک لاتکس (SBR) تا 40 درصد در همان زمان آزاد شده است.

مسیر شکست
مسیر شکست
بسته به شرایط شما ، انواع مختلفی از پد خرابی برای قرار دادن وجود دارد. الزامات مربوط به محیط زیست ، بازیافت ، گرمایش از کف یا نبودن ، جنبه های مهمی است که باید در هنگام انتخاب سیستم چمن مصنوعی با صفحه خرابی مورد توجه قرار گیرد. همچنین لازم به یادآوری است که زهکشی ، عملکرد پایدار ، خاصیت عایق بندی و اینکه پد خرابی باید قابل بازیافت باشد.

ایمنی پخش کننده
سه عامل اساسی برای یک انواع چمن مصنوعی ایمن این است که دارای ضربه و تغییر شکل مناسب و همچنین اصطکاک مناسب برای به حداقل رساندن سوختگی ها و مقاومت پیچشی مناسب در برابر

از آسیب دیدگی رباط و زانو جلوگیری کنید.

برنامه هایی که طبق توصیه های جدید اتحادیه فوتبال سوئد (FIFA QUALITY) برای فوتبال گسترده تایید شده اند ، پایداری ، ایمنی و عملکرد مناسب برای فوتبال گسترده و خودجوش را ترکیب می کنند. برنامه هایی که طبق FIFA QUALITY PRO تأیید شده اند به طور خاص برای عملکرد بالا و الزامات ایمنی برای فوتبال نخبگان آزمایش شده اند.

سیستم چمن مصنوعی که نیازهای امروز را برآورده می کند
علاوه بر چمن مصنوعی که شما می بایست از نظر عملکردی تعیین شده ، مطابقت داشته باشید ، همچنین مهم است که تمام اجزای موجود در سیستم چمن مصنوعی برای کنار آمدن با استفاده مجدد در محصولات جدید ، متناسب با یکدیگر باشند. کل سیستم با همه موارد از پد خرابی ، چمن مصنوعی ، مواد پر کننده و همچنین روش نصب و مسئولیت نهایی بازیافت مواد باید در نظر گرفته شود.

منبع : unisport

 





:: موضوعات مرتبط: چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , بهترین چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , چمن مصنوعی برای پشت بام ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: