نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

تمیز کردن موکت در خانه ، به طور موثر ، طبیعی و اقتصادی ، با چند ماده طبیعی و برخی توصیه های هدفمند امکان پذیر است.

موکت ها به اتاق رنگ می دهند ، بچه ها را تزئین و جذاب می کنند ، که برای آنها مکان بازی عالی هستند. نکته دردناک تمیز کردن است ، زیرا آنها به راحتی می توانند به مخزن باکتری ها ، کنه ها و گرد و غبار تبدیل شوند. برای جلوگیری از این اتفاق ، نگهداری دوره ای ، اقتصادی و اکولوژیکی کافی است.

موکت ها را به طور طبیعی تمیز کنید

آنها مبلمان ، راحت و اغلب کاربردی هستند. قدیمی یا مدرن ، ساده یا رنگارنگ ، مصنوعی یا ساخته شده از الیاف طبیعی ، همه آنها باید تمیز شوند. خرده فروشان همیشه تمیز کردن خشک را توصیه می کنند ، اما این امر مستلزم استفاده از مواد شیمیایی است که اغلب برای سلامتی و محیط زیست مضر هستند.

این مواد برای یک خرید موکت پرز بلند تمیز و تمیز کافی هستند:

 

- سرکه شراب سفید

- بی کربنات

- نمک درشت

- نشاسته ذرت

- روغن اساسی (اختیاری)

 

این محصولات ساده که با هم مخلوط شده یا به صورت جداگانه استفاده می شوند ، برای تمیز کردن ، ضد عفونی کردن ، از بین بردن لکه ها ، تجدید رنگ ها استفاده می شوند. هر زمان که بخواهید می توانید از آنها استفاده کنید ، زیرا آنها طبیعی و غیرتهاجمی هستند ، همچنین در صورت وجود دوستان چهار پا کوچک و بزرگ در خانه نیز مناسب است.

 

روش های تمیز کردن موکت ها

برای نظافت معمول و مکرر ، ابتدا موکت را زیر و رو کنید و پشت را با جاروبرقی جارو کنید. خاک ، گرد و غبار و خرده ریزها را از بین خواهید برد. دوباره بچرخید و با جوش شیرین گرد و غبار بگیرید ، و آن را با کمک یک برس نرم و مویی روی کل سطح پخش کنید. بگذارید تا جایی که ممکن است عمل کند ، سپس آن را با جارو برقی بردارید. اگر این کار را مرتباً انجام دهید ، همیشه موکت ها تمیز و خوشبو کننده خواهید بود.

 

برای شستشوی دقیق تر ، 2 لیوان سرکه سفید و سه قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک لیتر آب مخلوط کرده و محصول را با کمک یک بطری اسپری توزیع کنید. به آرامی مسواک بزنید و اجازه دهید دور از نور آفتاب خشک شود ، تا رنگ ها خراب نشود.

 

با قسمتهای مساوی سرکه سفید و نمک درشت ، یک خمیر خامه ای ایجاد کنید ، تا در لکه های واضح استفاده شود. این یک ماده پاک کننده عالی است ، اما برای مراقبت از پارچه های مخصوصاً ظریف استفاده می شود. برای لکه های خنک ، مرطوب یا روغنی ، از مخلوط جوش شیرین و نشاسته ذرت استفاده کنید. صبر کنید تا خاک جذب شود ، سپس مسواک بزنید و جارو برقی بکشید.

 

 

 

نحوه تمیز کردن موکت های کوچک

وقتی اندازه به شما اجازه می دهد ، می توانید موکتها را با دست یا در ماشین لباسشویی ، با یک شوینده ملایم و اکولوژیکی بشویید.

یک چوب صابون مارسی خالص را به صورت پوسته خرد کنید ، آن را در یک بطری با حدود 5 لیتر آب ، یک فنجان جوش شیرین و چند قطره روغن اساسی عطر مورد علاقه خود بریزید. آن را خوب مخلوط کرده و سپس از آن به عنوان یک شوینده عادی لباسشویی استفاده کنید.

 

نصف لیوان سرکه را در محفظه نرم کننده بریزید. به این ترتیب موکت ها برای مدت طولانی تمیز ، نرم و معطر خواهند بود.

پارچه های تری یا نخی ، به ویژه در حمام استفاده می شود ، می توان ابتدا با مارسی که در آب حل شده و در یک بطری اسپری ریخته می شود ، درمان کرد. مواد شوینده خانگی حدود دو ماه نگهداری می شود ، تا در صورت لزوم حتی برای پارچه ، ملحفه و حوله نیز استفاده شود. همیشه از خورشید پخش شود.

گرد و غبار را از بین ببرید

نشان داده شده است که بی کربنات سدیم ماده حاجب عالی در برابر تکثیر کنه ها است. برای سالم سازی موکت و از بین بردن تخم و مایع کنه ، جوش شیرین خشک و برس را توزیع کنید. بگذارید یک شب بماند یا حداقل هفت تا هشت ساعت. اگر ما در خانه دوستان پشمالو نیز داشته باشیم ، یک ماده ضدعفونی کننده و تمیز کننده است.

بعدا آرزو می کند. پس از اتمام ، کیسه جاروبرقی را عوض کنید ، یا مخزن را بشویید. برای مبارزه با کنه ها ، از جوش شیرین در ماشین لباسشویی اضافه شده به طبل استفاده کنید.

 این مطلب را نیز در مورد انواع موکت ایرانی از انواع موکت تافتینگ در دکوراسیون داخلی بخوانید.

اگر لوازم جانبی بخار در خانه داشته باشیم ، می توانیم چند قطره اسانس اسطوخودوس یا لیمو به آب اضافه کنیم. تمیز کردن بخار برای همه موکت ها مناسب نیست اما وقتی امکان استفاده از آن وجود دارد باعث تمیز شدن و مدت طولانی بوی موکت می شود.

با رعایت این نکات ضمن صرفه جویی در هزینه ، نتایج خوبی خواهید گرفت. آفرین!

منبع

 


:: موضوعات مرتبط: موکت , ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

 

پوشش کف در مدارس: امکانات با یک نگاه
پوشش کف در مدرسه tarkett
آیا اطمینان از اینکه روانسازی و دکوراسیون مدرسه شما به صورت روان انجام شود ، مسئولیت شماست؟ و بنابراین یک محیط امن تر و پایدارتر و همچنین یک مکان دلپذیر و زیبا برای اقامت برای همه دانشجویان و کارمندان ایجاد می کنید؟ پس احتمالاً در مورد گزینه های پوشش کف در مدرسه کنجکاو هستید.

کف مدارس باید این شرایط را داشته باشد
شما طبقه مدرسه را صرفاً بر اساس رنگ انتخاب نمی کنید. چند معیار مهم دیگر نیز باید در نظر گرفته شود.

در وهله اول ، البته دوام و مقاومت. مردم این مسئله را از گذشته می دانستند ، به همین دلیل در کلاس های قدیمی همیشه کاشی و سرامیک های جامد وجود دارد. امروزه ما ترجیح می دهیم مواد نرم با مقاومت بالا مانند وینیل را انتخاب کنیم ، زیرا آنها ایمن تر هستند و به آکوستیک دلپذیر کمک می کنند. به عنوان مثال ، اینها همچنین دو مورد مهم در هنگام انتخاب کفپوش مدرسه هستند. بهداشت و سهولت نگهداری را اضافه کنید و می دانید که چگونه کف های مناسب را انتخاب کنید!

پوشش کف در مدارس: گزینه ها
کف وینیل و کاشی وینیل
در سالهای اخیر ، شما مشاهده می کنید که کفپوشهای پی وی سی یا وینیل اغلب در مدارس ظاهر می شوند. کف وینیل برای استفاده حرفه ای ، حتی در راهروهای مدرسه شما که روزانه صدها کودک فعال از آنجا عبور می کنند ، به یک لایه سایشی PVC مجهز شده است که در برابر ضربه و سایش مقاومت می کند. وینیل همچنین صدای محیط را کاهش می دهد ، که یک لوکس غیر ضروری در یک مدرسه ابتدایی یا متوسطه نیست.

 

طبقه مدارس tarkett
همچنین می توانید در مناطق خاص کاشی یا نوارهای وینیل را انتخاب کنید. نصب آسان ، تعویض آسان و در طرح های زیبا موجود است - بنابراین می توانید کاشی ها را به راحتی و در یک مجموعه منحصر به فرد ترکیب کنید. ایده آل برای فضاهای مشترک ، مانند کافه تریا!

مشمع کف اتاق
جایگزینی برای مراقبت از کفپوش های وینیل که اغلب در مدارس نیز استفاده می شود مشمع کف اتاق است. در سال 2017 مشمع کف اتاق به همان اندازه ماده وینیل جامد است. همچنین به جذب و نرم شدن صدا کمک می کند.

کف پوش لمینیت
غافلگیر شدن؟ در یک محیط مدرسه ممکن است بلافاصله به فکر ورقه ورقه نباشید ، اما یک کفپوش چوبی با یک لایه محافظ بالا در یک مدرسه یک گزینه است. اطمینان حاصل کنید که کف لمینت با مقاومت بسیار بالا نصب شده اید!

فرش
حتی فرش هم در مدرسه یک گزینه است. همانطور که فرش های دیوار به دیوار جاذب صدا اغلب در ادارات انتخاب می شوند ، اتاق های خاصی از مدرسه نیز از این انتخاب بهره مند می شوند.

طبقات سالم برای مدرسه

تارکت می داند که سلامتی یک موضوع اساسی در آموزش است. با استفاده از طبقات ما می توانید از داشتن مواد ایمن ، سالم و پایدار مطمئن باشید. چندین طبقه از مواد بازیافتی تشکیل شده است. حتماً کفهای بدون فتالات و سایر ترکیبات آلی فرار را بخواهید!

آیا شما علاقمندید؟ سپس طیف وسیعی از کف های مشمع کف اتاق را در سایت Tarkett ما کشف کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

بسیاری از مردم در مورد اینکه وینیل و مشمع کف اتاق یک نوع کفپوش هستند ، مشخص نیستند. آنها نیستند همچنین به کارهایی که کارمندان فروش در برخی از خرده فروشان کفپوش تمایل دارند از این عبارات به جای یکدیگر استفاده کنند ، کمکی نمی کند. آنچه درست است این است که وینیل و مشمع کف اتاق "انعطاف پذیر" هستند و هر دو می توانند روی یک ورق ورق (یا در کاشی) قرار بگیرند ، اما اساساً شباهت در آنجا پایان می یابد. کفپوش وینیل و مشمع کف اتاق تقریباً از هر لحاظ محصولات ساختمانی بسیار متفاوتی هستند از جمله: ترکیب مواد ، کاربرد ، نصب و به ویژه در شرایط نگهداری مربوطه.

بنابراین آیا کف من وینیل است یا مشمع کف اتاق؟
یک مشکل رایج در مورد کفپوش وینیل در مقابل مشمع کف اتاق این است که چگونه می توان این دو را از یکدیگر تفکیک کرد. یک روش سریع و آسان برای تأیید وینیل یا مشمع کف بودن استفاده از "تست Paperclip" است. یک گیره کاغذ را صاف کرده و انتهای آن را با فندک به مدت تقریبی پنج ثانیه گرم کنید (برای جلوگیری از سوختن انگشتان خود از یک انبر استفاده کنید). نوک فلزی گرم شده را به مدت تقریبی سه ثانیه کاملاً روی سطح کف فشار دهید. گیره کاغذ را به آرامی بالا بکشید. اگر از جنس خرید کفپوش پی وی سی باشد ، سوراخ کوچکی در کف مشاهده خواهید کرد. اگر مشمع کف اتاق باشد ، اطراف سوراخ کمی سیاه می شود (این زغال سنگ به این دلیل است که برخلاف وینیل ، مشمع کف اتاق حاوی مواد طبیعی مانند چوب پنبه و آرد چوب است).


کفپوش وینیل ، یا همان پلی وینیل کلراید (PVC) سخت است و می تواند در برابر ترافیک بالا مقاومت کند. این ماده معمولاً در تأسیسات تجاری مانند دفاتر عمومی ، مدارس و فروشگاه های خرده فروشی استفاده می شود. وینیل در برابر شستشو با محلول های ضد عفونی کننده ، ضد قارچ ، ضد ویروس و ضد باکتری مقاوم است که آن را به یک انتخاب محبوب در بیمارستان ها تبدیل می کند. وینیل همچنین دارای مقاومت شیمیایی خوبی در برابر روغن ، گریس و الکل ها (ریختن در راهرو 8) و مقاومت شیمیایی بسیار خوبی در برابر اسیدهای رقیق ، قلیاهای رقیق و هیدروکربن های آلیفاتیک (متان ، اتان ، پروپان ، بوتان و ...) است. وینیل تجاری (VCT) می تواند در برابر ترافیک بسیار بالا ، حتی ترافیک لیفتراک سبک (با چرخ های پلی اورتان) مقاومت کند. به همین دلیل VCT در فروشگاه های ماشین آلات و تاسیسات تولید صنعتی در حال گسترش است که می تواند میزان تحمل خسارت را بالاتر از رنگ اپوکسی ارائه دهد. به طور خلاصه ، وینیل کف بسیاری از استعدادها است.

سخت و غیر قابل تخریب نیست
بارهای نقطه متمرکز ناشی از ویترین های سنگین با کاستورهای استیل سخت ، نیمکت های کار یا مبلمان با پایه های باریک ، یا هر جسم سنگین با یک رد پای استراحت کوچک ، می تواند کف را به صورت دائمی کند.

نکته: تمام کاستورهای فلزی تک چرخ را با کاستورهای چرخ دوبل پلی اورتان جایگزین کنید تا وزن تجهیزات سنگین توزیع شود.

وینیل و مشمع کف اتاق هر دو اقتصادی هستند و ارزش هر دو تقریباً یکسان است. کفپوش وینیل به طور معمول هر فوت مربع حدود یک تا دو دلار هزینه دارد و تقریباً برای ده تا بیست سال دوام می آورد. لینولئوم حدود دو برابر هزینه دارد اما تقریباً بیست تا چهل سال دوام می آورد. دو اشکال با مشمع کف اتاق در مقابل وینیل این است که مشمع کف اتاق با گذشت زمان و با نشان دادن سن شروع به کمرنگ شدن می کند ، در حالی که وینیل ظاهر خود را تا پایان عمر مفید حفظ می کند. مشمع کف اتاق در معرض آسیب رطوبت است - در محیط های مرطوب یا مرطوب مانند حمام ، دیدن خم شدن لبه ها از وان و تخته کف غیرمعمول نیست. از طرف دیگر وینیل ضد آب در برابر رطوبت ، کپک و کپک مقاوم است و هرگز شکل خود را از دست نمی دهد.

کاتالوگ گسترده ای از گزینه های کفپوش وینیل را می توان تقریباً در هر مرکز بهسازی منازل یا فروشگاه لوازم ساختمان یافت. علاوه بر اینکه یکی از با دوام ترین و متنوع ترین مواد کفپوش موجود است ، کفپوش وینیل در انواع مختلفی از رنگها و الگوها (حتی الگوهای چاپی سفارشی) تقریباً نامحدود است. بنابراین جای تعجب نیست که کفپوش پی وی سی برای استفاده در منازل مسکونی و امکانات تجاری بسیار محبوب است. هنگامی که کف وینیل به درستی نگهداری شود سالها طول می کشد. با دنبال کردن برنامه تعمیر و نگهداری توصیه شده ، قبل از اینکه بتوانند کف کف را خراب کنند یا باعث ساییدگی و پارگی شوند ، آلودگی و آلودگی پاک می شود. این نه تنها باعث افزایش عمر کفپوش می شود بلکه با کاهش خطرات و بهبود تمیزی به یک محیط سالم و سالم کمک می کند. نظافت منظم از کف محافظت می کند ، از سرمایه گذاری شما محافظت می کند و به کسب و کار یا خانه شما ظاهری جذاب می بخشد.

مراقبت از وینیل و نباید
DOS
یک حصیر طبیعی یا رنگی در ورودی های خارجی قرار دهید تا آلودگی و رطوبت ردیابی شود.
برای جلوگیری از خراشیدگی کف زمین ، مرتباً جارو یا جارو برقی بزنید.
زیر مبلمان ، گوشه ها و کنار تخته های تمیز را تمیز کنید.
قبل از استفاده از تمیز کننده کف تجاری ابتدا با آب ساده بشویید.
برای جلوگیری از ایجاد لکه ، در اسرع وقت نشت ها را پاک کنید.
برای لکه های سخت تر ، از پاک کننده کف مورد تأیید سازنده یا یکی از روش های تمیز کردن سبز زیر استفاده کنید.
هر زمان که برای جابجایی مبلمان ، لوازم خانگی یا تجهیزات سنگین از سطح کف نیاز دارید ، یک ورق تخته سه لا یا تخته خرده چوب را پایین بگذارید - این باعث جلوگیری از ایجاد علائم زخم ، پارگی و آسیب دیگر به وینیل می شود.
برای خانه ها ، قرار دادن زیراندازهای وینیل یا محافظ های نمدی در زیر مبلمان را در نظر بگیرید

برای محافظت در برابر آسیب ، پاها را باز کنید.
برای تأسیسات تجاری ، قرار دادن محافظ کف در زیر قفسه هایی با پایه های فلزی برهنه یا از قفسه هایی با نوک پلاستیکی پایه استفاده کنید.
برای امکانات تجاری ، تجهیزات را با کاستورهای فلزی تک چرخ با کاستورهای پلی اورتان دو چرخ جایگزین کنید.
اعطا نمی کند
برای از بین بردن آلودگی ها ، گرد و غبار و موها ، هرگز بدون تمیز كردن خشك كف زمین تمیز نشوید.
هرگز با یک اتصال برس کوبنده که می تواند به سطح کف آسیب برساند جاروبرقی نکنید.
هرگز از شوینده های پایه صابون با قدرت کامل (رقیق نشده) استفاده نکنید.
هرگز از محصولات "mop and shine" استفاده نکنید ، که ممکن است یک فیلم کسل کننده ایجاد کند.
هرگز از پاک کننده های ساینده یا پد های تمیز کننده مانند پشم استیل که می تواند کف شما را خراش دهد ، استفاده نکنید.
هرگز از واکس خمیری یا پولیش های پایه حلال استفاده نکنید.
هرگز از یک محصول تمیز کننده مبتنی بر آمونیاک استفاده نکنید که باعث شکستن وینیل و ایجاد ترک در کف شود.
هرگز از تمیز کننده تجاری غیر از آنچه مخصوص کف وینیل طراحی شده استفاده نکنید.
هرگز تجهیزات سنگین را با کاستورهای تک چرخ فلزی در سطح زمین نچرخانید.
نکات تمیز کردن سازگار با محیط زیست
از آب ساده استفاده کنید
با آب ساده شروع کنید. بیشتر مشکلات مراقبت از کف شما فقط با H20 معمولی و پاک کردن برطرف می شود. به یاد داشته باشید که قبل از پاک کردن خیس ابتدا موپ یا خشک کنید.

به طور مکرر تمیز کنید
با گذشت زمان ، خاک و آلودگی ، اگر بدون مراقبت باقی بماند ، پایان هر ماده کف را خراب می کند. نکته اصلی این است که قبل از این اتفاق آن را حذف کنید. ترافیک سنگین فقط روند کار را تسریع می کند.

تمیز کردن و ضد عفونی کردن نور
برای تمیز کردن نور می توانید بیشتر آلودگی ها و آلودگی ها را با وسایل منظم خانه پاک کنید. یک فنجان سرکه سیب (برای تمیز کردن) یا یک فنجان سرکه سفید (برای ضد عفونی کردن) را با یک گالن آب گرم مخلوط کنید. زمین را تمیز کنید ، و مرتباً با آب گرم شستشو دهید. اگر کف شما به خصوص کثیف است ، سعی کنید چند قطره صابون ظرفشویی مایع (سحر به خوبی کار می کند) به مخلوط اضافه کنید. یکبار با مخلوط صابون پاک کنید ، سپس بار دوم با مخلوط سرکه و آب پاک کنید. برای درخشش خوب ، چند قطره روغن معدنی به محلول سرکه و آب اضافه کنید.

مواد غذایی و مواد غذایی
گرچه همه لکه ها از بین نمی روند ، وینیل به خوبی لکه ها را نگه می دارد و بیشتر آنها را می توان با استفاده از وسایل متداول موجود در خانه ، همراه با کمک مقداری چربی آرنج پاک کرد. برای جرم های لجبازی مقداری WD-40 یا روغن جوجوبا را روی حوله تمیز اسپری کرده و محل را مالش دهید تا ناخن ها از بین بروند. پس از آن ، مطمئن شوید که محل را با سرکه و محلول آب ذکر شده در بالا تمیز کنید تا آثار روغن و روغن از بین برود. برای لکه های غذایی مانند شراب قرمز ، آب انگور ، خردل ، سس گوجه فرنگی و ... با استفاده از جوش شیرین و آب یک رب درست کنید. یک پارچه نرم و تمیز را به خمیر آغشته کنید و لکه را به آرامی بمالید تا از بین برود. مجدداً بعد از آن محل را کاملاً تمیز کنید تا آثار جوش شیرین از بین برود.

مواد مهم
برای از بین بردن بیشتر چسبهای روغنی مانند بقایای چسبنده نوار سیاه یا نوار چسب می توان از الكل مالشی معمولی استفاده كرد. الکل همچنین روی رژ لب ، رنگ مو و لکه های جوهر به خوبی کار می کند. روغن معدنی لکه های مداد رنگی ، رنگ و بیشتر مارکرها را از بین می برد. برای از بین بردن لکه های لاک ناخن از محلول استون 60٪ (پاک کننده لاک ناخن معمولی) استفاده کنید. برای لکه های سخت مانند مارکرهای دائمی ، می توانید از استون خالص یا پاک کننده لاک ناخن با حداکثر مقاومت موجود در CVS یا Walgreens استفاده کنید - استون بلافاصله تبخیر می شود اما همیشه ابتدا در یک منطقه کوچک آزمایش کنید.

اثربخشی هزینه
کف هایی که به مدت طولانی با کمترین و یا بدون تعمیر و نگهداری فراموش شده اند ، می توانند آسیب ببینند و اغلب آسیب می بینند. در چنین مواردی تنها انتخاب این است که با آسیب دیدگی زندگی کنید یا کفپوش را تعویض کنید. با این حال ، تعمیر و نگهداری منظم با استفاده از یکی از روش های تمیز کردن سبز فوق ، که چیزی بیش از وسایل معمول خانه ندارد ، نه تنها سازگار با محیط زیست است ، بلکه یک روش بسیار مقرون به صرفه برای محافظت از کف در طول عمر آن است.

از کف خود لذت ببرید!

Eco-Footprint
در این زمان ، محصولات ساختمان پی وی سی تقریباً به اندازه مشمع کف اتاق سازگار با محیط زیست نیستند. برخلاف وینیل ، مشمع کف اتاق از تمام منابع طبیعی و بسیار تجدید پذیر ساخته می شود. مشمع کف اتاق قابل بازیافت است و در واقع زیست تخریب پذیر است. این را با قیمت کفپوش وینیل مقایسه کنید ، که تقریبا نیمی از اجزای آن از هیدروکربن ها ، یک منبع کاهش یافته و تجدید ناپذیر حاصل می شود.

علی رغم اتکا به مشتقات نفتی ، بیشترین اثر کربن وینیل از هیدروکربن های مورد استفاده برای تولید آن نیست ، بلکه از انرژی بسیار زیاد مورد نیاز برای جداسازی کلر از نمک حاصل می شود. در واقع ، 57٪ از کف معمول وینیل از نمک معمولی سفره بدست می آید! 43٪ باقیمانده از مواد اولیه هیدروکربن حاصل می شود. اما خبر خوب این است که سریع تغییر می کند. تولیدکنندگان به طور فزاینده ای به فرآیند تولید پی وی سی روی می آورند که از اتیلن محصولات قندی به عنوان جایگزینی برای اتیلن از روغن یا گاز طبیعی استفاده می کنند. بنابراین در آینده ، وقتی از راهروی مواد غذایی عبور می کنید ، می توانید روی زمینی که کاملاً از نمک و شکر درست شده است قدم بزنید. و انرژی مورد استفاده برای ساخت آن ممکن است کاملاً از خورشید ، باد یا شکل دیگری از انرژی جایگزین تأمین شود. Upshot: یک اثر کاملاً رد پای کربن

محصول lding.

فناوری بازیافت نیز طی ده سال گذشته بسیار پیشرفت کرده است. از آنجایی که محصولات ساختمانی پی وی سی قبلاً به محل دفن زباله منتقل می شدند ، اکنون طرح هایی به نام "وینیل پس گرفتن" مانند Recofloor وجود دارد که می تواند ضایعات کف وینیل و نصب ضایعات را با سهولت منطقی بازیافت کند تا مواد بازیافت با کیفیت خوب تولید کند. برای ساخت مخروط های ترافیکی ، تابلوها ، کف و تعدادی دیگر از محصولات تجاری مفید استفاده می شود. با این وجود ، در حالی که تلاش برای یافتن راه هایی برای بازیافت محصولات PVC در حال گسترش این فناوری است ، اما در حال حاضر محدود و عمدتا در مرحله آزمایش است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

چمن مصنوعی برای باغ ، پاتیو یا بالکن خود
خبر خوب ، هیچ گونه برش زنی ، آبیاری ، گل و لای برای پاکسازی پا و پنجه و نگهداری بسیار اندک وجود دارد ، بنابراین چمن مصنوعی برای باغ شما واقعاً کاری بیهوده است!

با استفاده از بهترین نخ ها ، کارخانه ما در اینجا در انگلیس محصولی با دوام ، زنده و نصب و نگهداری آسان تولید می کند. محصولات تثبیت شده ماورا بنفش ما در تمام طول سال رنگ خود را حفظ می کنند ، و چمن مصنوعی بالکن شما را به حسادت همسایگان و مهمانان خانه تبدیل می کنند!

بالکن های مصنوعی مصنوعی
اگر بالکن و همچنین باغچه دارید یا به جای آن باغ نیز دارید ، می توانید چمن مصنوعی  را در محوطه اوقات فراغت خود تجربه کنید. بسیاری از صاحبان خانه های خوشحال ، بالکن خود را با چمن مصنوعی مجهز کرده اند که می تواند جایگزین چوب یا بتن خشن شود. این واحه ای از تجملات را در مناطقی که اغلب می تواند یک مرکز آشفته شهر یا جنگل های بتونی باشد فراهم می کند. حتماً دوستان خود را دعوت کنید ، نوشیدنی هایی روان کنید و از کفپوش تراس بام زیبا برای چیزی متفاوت متفاوت استفاده کنید.

مصنوعی GRATIO PATIO
یک پاسیوی چمن مصنوعی یک مکان دوست داشتنی برای مبلمان باغ شما و فرصتی برای آرام شدن در هنگام شام یا هنگام خواندن کتاب روی عرشه فراهم می کند. اسلب های بتنی می توانند چشم چشم باشند و همچنین باعث رشد علف های هرز می شوند. با یک پاسیو با کیفیت بالا از BuzzGrass ، رنگ خاکستری را از بین ببرید و سبز را در آغوش بگیرید. پشیمان نخواهید شد وقتی که دوستان و خانواده شما دور هم نشسته اند و اوقات خوشی را روی چمن های ماندگار شما سپری می کنند.

آیا مصنوعی گراس برای خانواده من ایمن است؟
هر محصول BuzzGrass سازگار با خانواده است بنابراین برای همه اعضای خانواده شما بسیار ایمن است - از جمله آنهایی که چهار پا دارند! جای نگرانی در مورد چروکیده شدن زانوها ، لباس های لکه دار یا سوختگی های پوستی نیست. ما لوازم جانبی متنوعی از جمله لنت های عملکردی را ارائه می دهیم که باعث می شود چمن برای بچه های کوچک نرم شود.

اگر حیوان خانگی خانوادگی شما تصمیم بگیرد که در باغ چمن مصنوعی خود را بهم بریزد ، محصولات چمن ما به راحتی می توانند با استفاده از مواد شوینده اسپری شده اسپری و پاک شوند ، تا زیبایی و مهمتر از آن بهداشتی به نظر برسد! انجام این کار فقط یک بار در روز ، چمن شما را در شرایط عالی نگه می دارد.

همه چمن های ما با یک ضمانت بدون ترس ، به شما آرامش نهایی می دهند که ما واقعاً بهترین ها در صنعت هستیم.

همانطور که مشاهده می کنید ، چمن مصنوعی ما می تواند برای طیف وسیعی از اهداف خانگی مورد استفاده قرار گیرد. طیف وسیعی از محصولات مناسب این برنامه ها را در زیر بررسی کنید و به یاد داشته باشید که می توانید نمونه های رایگان خود را در هر زمان سفارش دهید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

اگرچه همگان نصب چمن مصنوعی را به نسبت دیگر کفپوش‌ها فعالیتی آسان‌تر می‌دانند، اما به‌راستی نحوه اجرای آن اگر بر روی سطوح خاص و با برشکاری‌های پیچیده یا برای فضاهایی تخصصی در نظر گرفته شود، مسلماً آن سادگی که همگان گمان می‌کنند را نداشته و نیاز به حضور متخصصان برای اجرای بهتر به‌شدت احساس می‌شود. قابلیت‌های فراوان موجود در چمن مصنوعی باعث شده تهیه آن در مقایسه با دیگر کفپوش‌ها ارجحیت داشته و پاسخگویی به سلیقه‌های مختلف و کاهش هزینه‌های رایج دکورسازی در کنار آنها میسر شود.

در ادامه به ذکر مراحل مهم نصب چمن مصنوعی پرداخته که اگر به‌صورت دقیق اجرا شوند، طول عمر بالاتر و دوام بیشتر از مزایای ارزنده‌ای است که در قبال آن نصیب خریداران می‌شود.

نکات مهم در نصب چمن مصنوعی:

عرصه تزئینات امروزه باوجود فناوری‌ها گسترده شده و مؤلفه‌های جدید هرروز جای متریال های قدیمی را می‌گیرند و ویژگی‌ها و برتری‌هایی را به خود می‌افزایند. چمن مصنوعی نمونه‌ای مدرن و باکیفیت از نسل جدید کفپوش‌ها است که قطعاً دیگر نام‌آشنا و محبوب بسیاری است. عملیات صحیح نصب و اجرای چمن مصنوعی برای ارتقا سطح کارایی آن دارای اهمیت ویژه‌ای است که در ادامه به بررسی مراحل مختلف آن می‌پردازیم.

  1. 1.       مرحله اول: زیرسازی

زیرسازی برحسب سطحی که قرار است چمن بر روی آن نصب شود، دارای دو بخش متمایز می‌باشد. کار بر روی سطح سخت مانند بتن، آسفالت، کاشی و ... بسیار آسان است، زیرا زیرسازی خاصی در اینجا مطرح نبوده و با یک پاک‌سازی ساده و زدودن گردوغبار عمل نصب به سهولت به انجام می‌رسد. عمده کار در زمان نصب چمن مصنوعی بر روی سطوح نرم خاک و باغچه است که نیاز به زیرسازی با رعایت نکات اصولی دارد.

 

برای اجرای چمن بر روی سطوح نرم ابتدا آن را از تمامی علف‌های هرز پاک نموده و سطح را با یک‌لایه شن و ماسه ‌پوشانده و سعی می‌کنند، این لایه را به حد کافی فشرده نمایند. زمانی که مرحله فشرده‌سازی یا کامپکت به پایان رسید به سراغ پهن نمودن ژئوتکستایل می‌روند. در اینجا می‌توان گفت بیشتر مراحل زیرسازی به انتها رسیده است.

  1. 2.       مرحله دوم: برشکاری

در این مرحله باید بدانید که رول‌های چمن مصنوعی دارای استاندارد بوده و این نصاب است که با در نظر گرفتن مکان موردنظر و وجود دیوارها، لبه‌ها، پستی‌وبلندی‌ها باید برش‌هایی متناسب را از فاصله بندهای چمن ایجاد نماید تا چمن به‌طور کامل تمامی سطح را پوشش دهد.

  1. 3.       مرحله سوم: اورلب کردن

در اینجا سعی می‌شود دو لب چمن به صورتی کاملاً دقیق باهم مماس شده به‌گونه‌ای که از ایجاد تیرگی و روشنی در نقاط مختلف آن جلوگیری به عمل آید. در صورت وجود مشکل باید با کاتر به حذف قسمت‌های اضافی اقدام نمود و لبه‌ها را در کنار هم به‌خوبی جای داد. در این صورت است که اجرای چمن مصنوعی درنهایت بی‌نقص و باب میل قرار می‌گیرد.

  1. 4.       مرحله چهارم: چسب زنی:

بعدازآنکه مطمئن شدید خواب چمن مشکلی ندارد و تمامی قسمت‌ها باهم یکرنگ بوده و هم‌خوانی کامل رادارند، به چسب زنی چمن بپردازید. برای رسیدن به این منظور به ایجاد یک نوار 20 سانتی چسب آلود اقدام نموده و چمن‌ها را بر روی آن قرار می‌دهیم. بعد از گذشت زمان چسب خشک‌شده و چمن در محل موردنظر ثابت می‌شود. بسته به میزان کیفیت و مرغوبیت چسب می‌توان به پایداری و ماندگاری چمن در برابر رطوبت، گرما، فشار و ... درگذر زمان اعتماد نمود.

 

  1. 5.       مرحله پنجم: نصب نهایی

نصب نهایی باهدف محکم نمودن گوشه‌های چمن به زمین انجام می‌پذیرید. در این مرحله نصابان اطراف چمن را با چسب مخصوص یا به مدد پیچ یا میخ بر زمین چسبانده تا از سرخوردن، لغزیدن و درنهایت جابه‌جایی قطعات مختلف چمن جلوگیری نمایند و بر دوام و پایداری این کالای محبوب بی افزایند.

برای مشاهده فرآیند نصب چمن مصنوعی به اینجا https://gamantj.com/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%86%d9%85%d9%86-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c/ مراجعه کنید.

 

 


:: برچسب‌ها: نصب , نصب چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

چمن حیاط یکی از عناصر زیبایی است که نگهداری و مراقبت از آن کار دشواری می‌باشد. خصوصاً اگر جزء آن دسته از افراد باشید که علاقه وافری به نگهداری از حیوانات خانگی داشته که مسلماً دیگر اثری از چمن‌های زیبا و بانشاط شما باقی نمی‌گذارند. انتخاب چمن مصنوعی مناسب حیوان خانگی نه‌تنها این موجودات را برای فعالیت آزادتر می‌نماید، بلکه صاحبان آن‌ها را نیز از صرف زمان و هزینه‌های مراقبتی می‌رهاند. ازاین‌رو کسانی که به صرفه‌جویی مالی می‌اندیشند و در کنار آن مایل‌اند محوطه سرسبزی نیز داشته باشند، این عناصر را که همیشه حتی در سرمای سخت جامه سبزشان را حفظ می‌کنند، خریده و زیبایی را به خود و اعضای خانواده‌شان تقدیم می‌کنند.

مزایای چمن مصنوعی مناسب حیوان خانگی:

شما می‌توانید با انتخاب چمن مصنوعی مناسب حیوان خانگی تمامی مزایای یک چمن واقعی ازنظر زیبایی، نشاط و طراوت را داشته باشید و علاوه بر آن نگران آبیاری، کود دهی، سم‌پاشی و ده‌ها مشغولیت دیگری که چمن‌های طبیعی برای صاحبان خود به وجود می‌آورند نباشید. از این موارد گذشته چمن‌های طبیعی همراهان خوبی نبوده و به‌محض گرم شدن یا سرمای شدید چهره زردشان را نمایان نموده و از زیبایی غیرقابل وصفشان کاسته می‌شود.

به‌راستی‌که انتخاب چمن مصنوعی مناسب حیوان خانگی برای کسانی که طرفدار حیوانات خانگی هستند این مزایا را به دنبال دارد.

  • ·         عدم انتقال آلودگی:

با انتخاب چمن مصنوعی مناسب حیوان خانگی می‌توانید تمامی سطوح حیاط، تراس، بهارخواب خود را پوشش داده و از انتقال گل، خاک، آلودگی از این فضاها به داخل منزل پیشگیری نمایید. از طرفی پاک‌سازی چمن مصنوعی بسیار راحت‌تر از کفپوش های دیگر است.

 

  • ·         عدم حفر زمین توسط حیوانات:

همیشه کسانی که با حیوانات هم‌خانه هستند و از وجود انواع چاله‌های ریزودرشت که با سرپنجه‌های قدرتمند این حیوانات حفر می‌شود، گله‌مند بوده و به دنبال راه‌حلی برای برطرف نمودن این معضل هستند. انتخاب چمن مصنوعی به علت سطح محکم و غیرقابل‌حفر، این مشکل را به‌راحتی مرتفع نموده و صاحبان را از خطر افتادن گاه و بی گاه در این چاله رهایی بخشیده است.

  • ·         عدم تجمع بیماری:

خاک و گل محل مناسبی برای تجمع انواع بیماری‌های مسری هستند با انتخاب چمن مصنوعی مناسب حیوان خانگی می‌توانید یک پوشش عالی را در جهت دور نگه‌داشتن انواع بیماری‌ها تهیه نموده و از تماس مستقیم حیوانات خود با گل‌ولای موجود در باغچه‌ها جلوگیری نمایید.

  • ·         امکان بهره‌برداری در هر شرایط جوی:

به‌محض بارش کمی باران فضای حیاط و باغچه چنان نامناسب می‌شود که دیگر امکان رفتن حیوانات خانگی به حیاط منازل یا ویلا تا چند روز غیرممکن می‌گردد، این در حالی است که چمن مصنوعی حتی در حین باران به علت زیرسازی عالی، تمیز و قابل‌استفاده بود و لذت یک پیاده‌روی را برای حیوانات و انسان‌ها فراهم می‌کند.

  • ·         حذف انواع آفت‌کش‌ها:

شما ناچارید برای مبارزه با انواع آفت‌ها و علف‌های حرز موجود در باغچه خود، به دامن علف‌کش‌ها و مواد شیمیایی پناه ببرید که این امر علاوه بر آلوده نمودن محیط‌زیست برای حیوانات نیز خطر جدی ایجاد می‌کند. در این شرایط انتخاب چمن مصنوعی مناسب حیوان خانگی نه‌تنها به نفع حیوان شما است بلکه آب، خاک و هوا را نیز از گزند این مواد شیمیایی در امان نگه می‌دارد.

منبع : https://gamantj.com/artificial-grass-for-pets/

 


:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

این روزها استفاده از چمن مصنوعی با توجه به ویژگی هایی چون عدم تغییر رنگ و حفظ نشاط و شادابی و همچنین برخورداری از دوام بالا بسیار متداول شده است و در محیط­های مختلفی چون منازل، محیط­های کاری، مهدکودک­ها، فضاهای ورزشی و... از این نوع پوشش بهره گرفته می­شود.

از دیگر مزایای چمن های مصنوعی می­توان به عدم نیاز به هرس کردن چمن­ ها و گرفتن علف­های هرز، عدم نیاز به کوددهی و آبیاری اشاره نمود. این موارد باعث شده است که چمن مصنوعی به یکی از مقرون صرفه ترین گزینه­ها جهت نصب در محیط­های گوناگون به شمار آید.

اگر چه چمن­های مصنوعی از نصب راحتی برخوردار می­باشند اما برای این که دوام آن ها را افزایش داد و از طرفی ظاهر آن­ ها همواره تمیز و مرتب باشد رعایت نکاتی شرط است:

  • ·        به طور مرتب اقدام به تمیز کردن چمن مصنوعی نمایید

یکی از موثرترین مواردی که به تمیز نگه داشتن چمن مصنوعی کمک خواهد نمود تمیز کاری آن به صورت روتین است. برای تمیز کردن روتین چمن مصنوعی به برس کشی چمن مصنوعی خود با جارو یا چنگک بپردازید، آن را از هر نوع برگ و خرده آشغالی پاک کنید، علف­های بین سطح چمن را جدا نمایید و برای پر شدن بافت چمن مصنوعی نیز از شن سیلیکا استفاده کنید.

  • ·        کثیفی­ها و لکه­ ها را از سطح چمن مصنوعی پاک کنید

اگر چمن مصنوعی شما لکه گرفته است می­توانید به کمک یک سطل مخلوط آب و پاک کننده، حوله کاغذی، اسفنج یا پارچه نرم این لکه­ها را پاک کنید. بهتر است برای پاک کردن لکه­ ها حوله را با مخلوط مایع و آب خیس کرده و آن را روی لکه گذاشته و بردارید. این کار در مقایسه با مالیدن محکم حوله روی چمن مصنوعی نتیجه مطلوب تری خواهد داشت.

در صورتی که لکه مورد نظر لکه قهوه یا بستنی است توصیه می­شود مخلوطی از یک پیمانه آب و یک قاشق چای خوری مایع پاک کننده تهیه کرده و اسفنج یا پارچه ای نم دار از این مواد را روی لکه مورد نظر بکشید.

حال به کمک شیلنگ آبی به آب پاشی چمن پرداخته و این کار را تا جایی ادامه داده که مطمئن گردید که مایع به خوبی از روی چمن برداشته شده است.

چنانچه لکه به وجود آمده ناشی از ادرار و فضولات حیوانات خانوادگی است با آب ولرم می­توانید آن را پاک کنید و پس از آن از ترکیب پاک کننده و آب ذکر شده در بالا را روی چمن بکشید و در همان حین به آبکشی ناحیه مورد نظر پرداخته تا مایع شوینده از روی سطح چمن پاک شود.

  • ·        یخ و برف ریخته شده روی چمن مصنوعی را پاک کنید

به عنوان اولین قدم جهت برف روبی چمن مصنوعی از پارویی پلاستیکی استفاده کنید. اول از همه  اجازه دهید که به طور طبیعی یخ های موجود بر روی سطح چمن مصنوعی آب شوند. در چمن مصنوعی منافذی به منظور خروج رطوبت و آب از سطح چمن مصنوعی تعبیه شده است اما چنانچه برای خروج این آب از روی سطح چمن عجله دارید ابتدا برف­ها را با برس به گوشه ای کشانده و پس از آن با پاروی پلاستیکی آن ها را بردارید. در نظر داشته باشید که استفاده از پاروی فلزی باعث آسیب دیدگی چمن مصنوعی خواهد شد لذا حتما از پاروی پلاستیکی استفاده نمایید.

 استفاده از نمک نیز به منظور آب کردن برف سبب خواهد شد که چمن مصنوعی آسیب ببیند.

به کمک این روش­های ساده می­توان به راحتی همواره چمن مصنوعی خود را تمییز نگه کرده و دوام آن را افزایش داد. این مطلب برگرفته از سایت https://gamantj.com است.



:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , نگهداری چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

برای زیباتر به نظر رسیدن یک فضا، انتخاب یک کفشپوش مناسب می تواند بسیار تاثیرگذار واقع شود. در رابطه با محیط های اداری با توجه به کم بودن وسایل تزئینی و دکوری به کار رفته، کفپوش ها از اهمیت بالاتری برخوردار خواهند بود. اما خرید موکت اداری نیز مانند خرید هر وسیله دیگری نیازمند در نظر گیری یک سری از نکات می باشد.

 

تولید موکت اداری در دو نوع رول و تایل انجام می شود. نمونه تایل موکت های اداری با توجه به حالت مدرنی که داشته و نیز برخورداری از نصب و طراحی متنوع دارای طرفداران بیشتری می باشد.

 

نکاتی برای انتخاب موکت اداری مناسب

 

به منظور پوشاندن کف ساختمان های اداری موکت تایل به نوعی یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین گزینه ها به شمار می آید. از مهم ترین ویژگی های تایل های کفپوش می توان به نصب آسان و سریع و نیز قابلیت جابجایی اشاره نمود.  تنوع رنگ و طرح این نوع پوشش به شما این امکان را خواهد داد تا بسته به فضای مورد نظر بهترین گزینه را انتخاب نمایید. اما برای داشتن انتخابی مناسب در زمینه خرید موکت اداری نیاز است که نکاتی را در این زمینه مدنظر قرار داد:

 

  • ·        دوام موکت اداری

 

با توجه به شلوغی و رفت و آمد زیاد در ساختمان های اداری نیاز است که به عنوان اولین قدم از کیفیت و دوام موکت اداری اطمینان پیدا کنید. این را باید در نظر داشت که تعویض کفپوش ها علاوه بر آن که هزینه هایی را در بر خواهد داشت سبب اختلال در روال عادی شرکت نیز می گردد. لذا بهترین کار این است که در همان ابتدا به دنبال موکتی بروید که دارای ضریب سایش بالایی باشد و خیلی سریع دچار ساییدگی نشود.

البته در رابطه با میزان دوام موکت نوع و کاربرد آن نیز ملاک خواهد بود، به عنوان نمونه شما نمی توانید از یک موکت پرز بلند برای راهروی اداره استفاده نمایید. لذا توجه به کاربرد موکت نیز به انتخاب هر چه بهتر شما کمک خواهد نمود.

 

  • ·        بکینگ موکت اداری

 

منظور از بکینگ در واقع لایه زیرین موکت می باشد که به طور معمول در زمان خرید نادیده گرفته خواهد شد. اگر چه به طور معمول افراد در زمان خرید موکت اداری تنها به رنگ موکت و هماهنگی آن با دکوراسیون توجه خواهند نمود اما واقعیت آن است که بکینگ نیز به میزان رنگ و هارمونی و حتی بیشتر از آن مهم خواهد بود. در واقع دوام و کیفیت موکت وابسته به بخش زیرین و بکینگ می باشد. هر چه ضخامت و کیفیت لایه زیرین موکت بیشتر باشد به طبع دوام موکت نیز افزایش پیدا خواهد نمود.

 

  • ·        قیمت موکت اداری

قیمت نیز یکی دیگر از فاکتورهای قابل توجه در زمان خرید موکت اداری است. در خیلی از مواقع افراد به منظور کاهش هزینه های پیش روی خود دست به خرید موکت هایی بی کیفیت خواهند زد این در حالی است که یک موکت اداری بی کیفیت خیلی زود ظاهر و دوام اولیه خود را از دست خواهد داد و شما به ناچار بایستی هزینه ای را برای تعویض آن پرداخت نمایید.

اما در این بین راهکارهایی برای کاهش هزینه خرید موکت اداری وجود خواهد داشت که یکی از آن ها خرید از از فروشگاه هایی است که محصول را از تولیدکننده به صورت بی واسطه دریافت خواهند نمود. با این کار هزینه های بسیاری از میان برداشته می شود.

برای مشاهده موارد بیشتر کلیک کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

در دکوراسیون داخلی، پوستر دیواری پشت تلویزیون به نوعی نقطه تمرکز به شمار می آید. با توجه به آن که تلویزیون در نقطه ای در دید مستقیم قرار خواهد گرفت لذا دیوار پشت آن نیز در دکوراسیون داخلی نقشی پررنگ خواهد داشت. انتخاب صحیح پوستر دیواری پشت تلویزیون باعث خواهد شد که به ساده ترین روش یک دکوراسیون داخلی فوق العاده را خلق نمایید.

 

استفاده از پوستر دیواری پشت تلویزیون چه مزایایی به همراه خواهد داشت؟

  • نمایش منظره یا تصویری مشخص به جای استفاده از طرحی تکراری و یکنواخت
  • امکان در خواست چاپ طرح و عکس مورد نظر خود بر روی پوستر دیواری پشت تلویزیون
  • امکان استفاده در اتاق کودک و حتی آشپزخانه به دلیل عدم استفاده از مواد مضر برای انسان و حیوانات در ساخت آن
  • برخورداری از دوام بیشتر در مقایسه با کاغذ دیواری های معمولی
  • عدم تغییر رنگ در صورت تابش مستقیم خورشید و حرارت بالا
  • عدم نیاز به نظافت مداوم به دلیل برخورداری از متریال مرغوب و امکان نظافت آسان با مواد شوینده معمولی
  • ایجاد فضایی دنج و آرامش بخش برای دور ریختن استرس های کاری بیرون از منزل
  • کمک به بزرگ تر دیده شدن خانه با خلق فضایی سه بعدی


حال که با مزایای استفاده از پوستر دیواری برای پشت تلویزیون آشنا شدید وقت آن رسیده که بدانید برای انتخاب صحیح پوستر دیواری برای دیوار پشت تلویزیون رعایت نکاتی شرط خواهد بود و در غیر این صورت پوستر دیواری به جای زیباتر شدن فضا مانند وصله ای ناجور در دکوراسیون فضا خواهد بود . پس در ادامه نکات قابل توجه در زمان خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون را با هم بررسی خواهیم نمود.  

 

نکات قابل توجه در زمان خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون

 

  • ·        توجه به سبک خانه

به عنوان اولین قدم در زمینه خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون بایستی به سبک طراحی فضا توجه نمایید. انتخاب پوستری متناسب با سبک و استایل محیط کمک خواهد نمود که دکوراسیون بسیار جذابی را داشته باشید.

  • ·        طرح پوستر دیواری پشت تلویزیون

در حال حاضر تنوع طرح پوستر دیواری های مخصوص پشت تلویزیون بسیار زیاد می باشد و از بین پراستفاده ترین آن ها می توان به طرح گل، جنگل، مناظر خاص نظیر پلی چوبی یا نمایی از تخت جمشید و یا حتی تصویری از حیوانات اشاره نمود. این طرح ها اگر چه هر یک زیبایی خاص خود را دارند اما ممکن است چندان با خانه های مدرن همخوانی نداشته باشند از این رو بهتر است برای خانه هایی با دکوراسیون داخلی به سراغ طرح های انتزاعی سه بعدی بروید.

  • ·        رنگ های به کار برده شده در پوستر دیواری پشت تلویزیون

هر چه در طرح های طبیعی از افکت های گرم تری استفاده شود باعث می شود که طرح مورد نظر حس نشاط و سرزندگی بیشتری را به مخاطب القا نماید، رنگ های مورد استفاده در تصاویر انتزاعی نیز بسته به رنگ و سبک لوازم موجود در محیط بهتر است از رنگ های گرم انتخاب شود.

  • ·        توجه به سلیقه خود و افراد خانواده

با توجه به آن که اتاق نشیمن مورد استفاده تمامی افراد خانواده قرار خواهد گرفت و زمان زیادی را درون آن صرف می کنند نیاز است که پوستر دیواری پشت تلویزیون مطابق با سلیقه تمامی افراد خانواده انتخاب شود تا همگی حس خوبی نسبت به فضای نشیمن داشته باشند.

در انتها توصیه می شود که برای نصب پوستر دیواری پشت تلویزیون از یک فرد متخصص این کار، کمک بخواهید چرا که پوسترهای دیواری برخلاف کاغذ دیواری متشکل از نوارهای متمایزی می باشند که خراب شدن یک نوار تمامی طرح را بلااستفاده خواهد نمود. 

مطالعه کامل مقاله در https://gamantj.com/tv-decorative-wallpaper/ شرکت گامان تزیین جاوید



:: برچسب‌ها: انتخاب صحیح پوستر دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()